Ulotki

Ulotka, jako podstawowy wyrób poligraficzny, służy głównie celom informacyjnym. Jest przeznaczona do szybkiego rozpowszechniania i ma niewielką objętość – zazwyczaj jedna, obustronnie zadrukowana kartka. Potocznie mianem ulotki określa się również proste broszury 4 stronicowe, dla tego typu wyrobów posiadamy jednak oddzielną galerię.

Plakaty, kalendarze ścienne

Plakat z technicznego punktu widzenia jest wyrobem tożsamym z ulotką, ma jednak większy format (A2 wzwyż, niekiedy też mniejszy A3). Plakaty służą głównie eksponowaniu treści w miejscach publicznych i witrynach. Ze względu na format w tej galerii umieściliśmy też kalendarze ścienne w tym listwowane.

Broszury, ulotki składane i wydruki wielostronicowe

Ze względu na niejednolitą definicję przyjmujemy, że broszurą są wszelkie wielostronicowe wyroby poligraficzne, składane lub szyte. W zależności od ilości stron możemy wyróżnić prostą ulotkę składną (np. A4 złożona na pół do A5), następnie broszury z oprawą zeszytową zawierające wielokrotność 4 stronicowych rozkładówek (do 64 stron), aż po katalogi klejone o objętości od 68 stron wzwyż. Broszury służą głównie do prezentacji bogatszej treści, często dotyczącej produktów.

Wizytówki, karty rabatowe, kalendarzyki

Wizytówka jest absolutnie podstawowym akcydensem o dużym znaczeniu w kontaktach osobistych nie tylko na szczeblu biznesowym. Może pełnić również funkcję reklamową. Format wizytówkowy ze względu na małe wymiary jest też często wybierany do wykonania innych produktów (kalendarzyki, karty stałego klienta). W naszej ofercie znajdują się także wizytówki składane. Dbając o najwyższą jakość drukujemy na najlepszych papierach powlekanych o wysokich gramaturach oraz na kartonach, które zdecydowanie podnoszą prestiż wyrobu. Dostępne są również wizytówki plastikowe.

Papiery firmowe, dyplomy i teczki

Papiery firmowe często są marginalizowane w kreowaniu wizerunku przedsiębiorstwa, a produkt ten znacząco wpływa na postrzeganie danego podmiotu przez klientów i kontrahentów. Wszędzie tam gdzie mamy do czynienia z korespondencją, papier firmowy nie jest tylko zbędnym dodatkiem, ale jest wizytówką, która świadczy o profesjonalizmie i dbałości o wizerunek. Nasze papiery firmowe mogą być z powodzeniem używane w praktycznie każdym drukującym urządzeniu biurowym. Teczka, w której możemy zmieścić komplet dokumentów firmowych lub ofertę wraz z wizytówką, jest dopełnieniem wizerunkowej całości.

Wielki format i POS

W galerii dotyczącej wielkiego formatu zawieramy wszelkie wydruki bannerów, roll-upów, siatek, naklejek (w tym samochodowych) oraz elementów takich jak szyldy lub tablice informacyjne oraz POS. Drukujemy metodą solwentową i ultrafioletową na materiałach bannerowych, kompozytach, foliach, PCV i wiele innych.

Logo

Najważniejszą częścią wizerunku jest dobrze kojarzony symbol, odpowiednio dobrany do branży i otoczenia konkurencyjnego. Nie jest ważne, czy są Państwo dużą korporacją, osiedlowym sklepem lub małą, jednoosobową firmą świadczącą dowolne usługi. Ważne jest bycie rozpoznawalnym i odpowiednio kojarzonym. Temu służy logo. Warto je mieć.

Gadżety, płyty CD/DVD, inne

Wszelkiego rodzaju gadżety bardzo często są wykorzystywane w celach promocyjnych i reklamowych. Od długopisów poprzez smycze, ołówki, pióra, zapalniczki, podstawki, kubki, magnesy, latarki, balony, reklamówki, koszulki i co tylko wyobraźnia podsuwa, te drobne przedmioty przyczyniają się do utrwalania wizerunku firmy.

WWW

Dzisiaj – w dobie Internetu – posiadanie firmowej, a czasami też osobistej strony internetowej jest bardzo pożądane. Dzięki niej możemy wyjątkowo szybko przekazać klientom najpotrzebniejsze informacje. Czytelna strona WWW stanowi również element całościowej identyfikacji wizualnej i jest wizytówką, której praktycznie nic nie ogranicza.

Copyright © 2017 Cabak Design Cabak Design Facebook